فارغ از اختلاف نظرهای سیاسی در راستای تحکیم بنیاد خانواده قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی غیاثی ندوشن مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه در جامعه امروز مسجد کارکردهایی دارد که ناشناخته است گفت:خوشبختانه بعد از انقلاب در زمان های مختلف از کارکرد مساجد بخوبی استفاده شده است که دوباره این کارکردها باید مورد توجه قرار گیرد.

 غیاثی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی است که ما می توانیم در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداریم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: باید موضوعات مختلف در جامعه در کانون های فرهنگی هنری اولویت بندی شود تا با تمرکز بیشتر فعالیت ها اثر بخشی داشته باشد.

غیاثی ندوشن تصریح کرد: با توجه به رشد آسیب های اجتماعی اخیرا مسئولان کشور جلسات اختصاصی با مقام معظم رهبری داشتند و گزارشاتی را در این خصوص به ایشان ارائه کردند و در این راستا نیز چهار آسیب را ایشان ابلاغ کردند که ما نیز میتوانیم با اولویت بندی بر روی آنها کار کنیم.
 
وی ادامه داد: بحث خانواده از جمله اولویت هایی است که باید توجه اساسی شود تا منشا آسیب پذیری طلاق ها و بسیاری از مشکلات را مشخص کرده وبرای حل آن ها تلاش کنیم.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: اعتیاد نیز از دیگر مسائل است که به عنوان ام المفاسد شناخته می شود و با توجه به موقعیت استان یزد این مواد مخدر در حال افزایش است که در این زمینه نیز ما باید تلاشهای جدی صورت بگیرد.

غیاثی ندوشن خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم این مباحث را اولویت بندی کرده و با محوریت خانواده روی آنها کار کنیم بسیاری از آسیب ها را کاهش خواهیم داد و مهم این است که آسیب ها و خسارت ها را به حداقل برسانیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تولید محتوا در فضای مجازی از مواردی است که خواهران می توانند در کانون های مساجد به نحوی در راستای ارزش های اسلامی ایجاد کنند.

غیاثی ندوشن بیان کرد: با آموزه های اخلاقی و دینی بر روی جوانان کار کنیم.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار