معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از نجات دو زن باردار گرفتار در برف در روستاهای حاجی باقرکندی و نصیر کندی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مجتهدی گفت: این دو زن باردار که به علت بارش برف و کولاک شدید در راه گرفتار شده بود، شامگاه دیروز با اطلاع رسانی به موقع بهورزان گروه های سلامت خانواده و با تلاش های امدادی راهداران و اورژانس این شهرستان به بیمارستان شهید بهشتی انتقال یافتند.

وی ادامه داد: حضور به موقع اورژانس و تلاش های چند ساعته راهداران برای مسیرگشایی راه ارتباطی این دو روستا، موجب انتقال به موقع و نجات جانشان شد.

وی اضافه کرد: حال این دو مادر خوب گزارش شده و از سلامت کامل برخوردارند.

مجتهدی گفت: بهورزان خانه ها و مراکز بهداشت روستایی در قالب گروه های سلامت خانواده با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و صعب العبور بودن برخی از راه های روستایی به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به موقع به بیماران و به ویژه زنان باردار در این مناطق هستند.

وجود بیمارستان های شهید بهشتی، امیرالمومنین و بیمارستان در حال ساخت سینا با مجموع 334 تخت بیمارستانی، شهرستان مراغه را به قطب خدمات درمانی در جنوب آذربایجان شرقی تبدیل کرده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.