فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری سرشاخه های اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و كشف 446 كیلو گرم مواد افیونی در عملیات 48 ساعته پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار بهمن امیری مقدم در تشریح عملیات گسترده مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خراسان رضوی که در 48 ساعت به اجرا در آمد گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در طرح مطالعاتی میدانی و پس از كنترل و مراقبت های نامحسوس عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی در شهرها و مناطق مختلف استان خراسان رضوی را شناسایی كرد.

وی افزود: پلیس در مرحله اول این عملیات 79 متهم را كه عاملان اصلی توزیع مواد مخدر بودند در پاتوق های خود دستگیر و قریب به 150 كیلوگرم مواد مخدر شامل تریاك و هروئین فشرده و شیشه كشف كرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان كرد: در مرحله نهایی این عملیات گسترده، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به پشتوانه همكاری های مردمی و با دستورات مقام قضائی عاملان اصلی و سرشاخه های خرده فروشی مواد مخدر در شهرها و مناطق مختلف استان دستگیر و از این افراد نیز 296 كیلو و 500 گرم مواد افیونی كشف كرد.

سردار بهمن امیری مقدم گفت: از مواد مخدر كشف شده 442 كیلو گرم تریاك و الباقی مواد مخدر صنعتی و حشیش بوده است.

وی تصریح کرد: بزودی شاهد مراحل دیگری از عملیات تشدید مبارزه با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خراسان رضوی خواهیم بود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.