علی غریب، دونده تیم آتیه‌دار شهرستان شاهرود در مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی ، در رده ‌سنی جوانان مقام اول مسابقات را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت : رقابت دو صحرانوردی جوانان کشور روز پنجشنبه بیست وپنجم آذر 95 با حضور 70 دونده از 20 استان کشور در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
سید هادی متولیان با بیان این که تیم شهرستان شاهرود نیز در این مسابقات مقام پنجم تیمی را کسب کرد، تصریح کرد : روزبه روزخوش و علی‌اکبر کاظمی نیز از اعضای تیم شاهرود به ترتیب مقام‌های 21 و 25 مسابقات را کسب کردند.
وی افزود: در پایان این مسابقه که در مسیری هشت کیلومتری در حاشیه بزرگراه خلیج فارس زاهدان برگزارشد، علی غریب از سمنان با زمان 24 دقیقه و 30 ثانیه و 16 صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت.
وی خاطرنشان کرد : عطا اسدی، از استان آذربایجان شرقی با اختلاف بسیار نزدیک و با زمان 24 دقیقه و 31 ثانیه و 3 صدم ثانیه نائب قهرمان شد و عبدالرحیم درزاده، دونده استان سیستان و بلوچستان که هفته گذشته در مسابقات نوجوانان کشور قهرمان شده بود، در رده‌سنی جوانان به مدال برنز دست یافت.
رئیس هیات دو و میدانی استان سمنان گفت : در نتایج تیمی ، تیم استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان و اصفهان به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.