رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: امیدوارم مربیان ما بتوانند به نحو احسن از تجربیات و دانش رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان و شخص دیگری که همراه وی به ایران آمده نهایت استفاده را ببرند.

مجیدکیهانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد حضور اولشفسکی رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان در ایران بیان کرد: وی از تجربیات زیادی در دوران ورزشی خود برخوردار است و همواره در این سال ها توانسته ورزشکاران صاحب نامی را به دو و میدانی جهان معرفی کند و ما هم سعی می کنیم تا زمانی که رئیس دو و میدانی لهستان در ایران هست جلسات متعددی را با او برگزار کنیم تا در رشد و پیشرفت دو و میدانی کشورمان گام مهمی را بر داریم.

وی درباره برگزاری کلاس برای مربیان پرتاب ها در ایران گفت: باوجودیکه زمان این کلاس ها کوتاه مدت است اما امیدوارم مربیان ما بتوانند به نحو احسن از تجربیات و دانش" اولشفسکی"(رئیس فدراسیون دو و میدانی لهستان) و شخص دیگری که همراه وی به ایران آمده نهایت استفاده را ببرند تا در آینده بتوانند جوانان زیادی را به دو و میدانی کشورمان معرفی کنند.

کیهانی در خصوص اینکه دو و میدانی کشورمان چه زمانی می تواند در مسابقات بین المللی مدال های خوشرنگی را کسب کند،تصریح کرد: بعد از المپیک ما در رشته دوومیدانی سعی کردیم برنامه ریزی مدونی داشته باشیم و از همین حالا به دنبال مدال آوری در المپیک های آتی باشیم، اگر شرایط در دو ومیدانی مهیا باشد سال 2024 به مدال المپیک می رسیم. در حال حاضر در فدراسیون دوومیدانی نگاه ویژه ای به رده‌های پایه داریم. امیدوارم بتوانیم در 8 سال آینده دو و میدانی کشورمان را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که فدراسیون چه تدابیری را برای بهتر شدن لیگ باشگاه ها در نظر دارد،پاسخ داد: ما در حد توان خود امکانات حضور باشگاه ها را در لیگ فراهم کرده ایم. امیدوارم باشگاه ها هم بتوانند با حضور چشم گیرشان در لیگ به پیشرفت دو و میدانی کمک کنند و همین موضوع باعث می شود تا رسانه ملی هم این رقابت ها را پوشش تلویزیونی دهد. باید بتوانیم تا جایی که امکانش هست از نبوغ و دانش سایر کشورهای صاحب سبک دو و میدانی استفاده کنیم تا به لطف خدا بخش قابل توجهی از مشکلات دو و میدانی را برطرف کنیم.

ریاست فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت احسان حدادی و حسن تفتیان اظهار کرد: ما به دنبال جذب مربی برای احسان حدادی و تفتیان هستیم. خدا را شکر وضعیت حدادی روز به روز بهتر می شود و در حال ریکاوری است،درمورد حسن تفتیان هم به یک جمع بندی نهایی رسیده ایم ظرف روزهای آینده نام مربی اش را رسانه ای می کنیم.

وی با اشاره به حضور نیافتن مریم طوسی در اردوی تیم ملی در کیش بیان کرد: مسئولان فدراسیون از طوسی درخواست کردند برای شرکت در مرحله نخست اردوی تیم ملی به کیش برود که متاسفانه وی در این اردو شرکت نکرد و بعدا در این مورد تصمیم گیری می کنیم.

کیهانی در پایان درباره اینکه فدراسیون چه ورزشکارانی را به اردوهای برون مرزی خواهد فرستاد،خاطر نشان کرد: فدراسیون قصد دارد ورزشکارانی را که از شانس کسب مدال بیشتری نسبت به سایر افراد برخوردار هستند را به اردوهای برون مرزی اعزام کند.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار