سلسله نشست های پاتوق خانواده با شعار «زمانی برای آموختن زندگی» در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان گفت: این مجموعه که حول محور خانواده و روابط اجتماعی در حال فعالیت می باشد بیشتر بر تشکیل و تحکیم خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی تمرکز دارد.

سید محمد سجاد زاده افزود: این کمیته از سال 94 به عنوان یک نهاد متولی در حوزه روابط اجتماعی و ساماندهی موضوع خانواده در این سازمان شروع بکار کرده است.

وی برنامه های این کمیته را در قالبهای هنری و آموزشی عنوان و تصریح کرد: نمایش، تئاتر، همایش و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های اجرایی این مجموعه است.

سجادزاده به تولیدات مکتوب در این زمینه هم اشاره کرد و گفت: نشریه «مثبت خانواده» دو ماه است که بصورت مستمر و ماهیانه تولید می شود و با زبان طنز و کاریکاتور سعی دارد مهارت روابط را به همسران آموزش دهد.

دبیر کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در ارتباط با برنامه های شاخص این مجموعه افزود: دو فصل از سلسله نشست های هفتگی پاتوق خانواده برگزار شد و حجم زیادی از مخاطبان با تولیدات تصویری در شبکه های اجتماعی آموزش را فرا گرفتند.

وی گفت: تلاشمان در مجموعه این است به خود و همشهری هایمان بیاموزیم که زندگی کردن یاد گرفتنی است و هیچ کسی دانش اولیه ارتباط با همسر را ندارد وتلاش ما در جهت آموزش این دانش و ارتقا و بهبود روابط اجتماعی همسران است.

سجاد زاده اصفهان را از نظر آسیب های اجتماعی جز 3 شهر اول کشور برشمرد و افزود: اصفهان شهری با آمار بالای خشونت خیابانی، طلاق و ناسازگاری در زندگی مشترک است و ما نیازمند یاری نخبگان موثر فرهنگی و اجتماعی شهرمان هستیم که با همت آنها اصفهان به شهر خانواده مدار تبدیل شود.

گفتنی است علاقمندان می توانند با ارسال عدد 3 به سامانه پیامکی 300048454030 و یا عضویت در شبکه های اجتماعی کمیته و حتی با مراجعه به سایت khanevadeh.ir از برنامه های کمیته مطلع شوند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.