تبریز؛

کشف 24 هزار نخ سیگار قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از کشف 24 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران انتظامی کلانتری 17 ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرهنگ نوروزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه خودروی سواری، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس تبریز قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران کلانتری 17 ولیعصر (عج) با انجام تحقیقات لازم، خودروی مورد نظر را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده، تعداد 24 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال در انواع مختلف که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

نوروزی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه کالای قاچاق کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و ظرفیت خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا تلاش خواهد کرد.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در خصوص مصرف مواد دخانی هشدار داد و گفت: مصرف دخانیات و عمدتا سیگار یکی از معضلات اساسی جامعه است که زیان‌های بهداشتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی را در بردارد و تنها اثرات بهداشتی سوء آن برای فرد مصرف‌کننده نیست، بلکه می‌تواند اطرافیان را نیز در معرض خطر جدی قرار دهد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار