سیستم نوبت دهی تلفنی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد از اول دی ماه راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان مهاباد گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان با هدف سهولت دسترسی ورفاه عموم مردم و درراستای تکریم ارباب رجوع وارج نهادن به حقوق شهروندان وکاهش بار ترافیکی از اول دی ماه راه اندازی خواهد شد.

سامرند مرزنگ افزود: در سیستم جدید مراجعین از طریق سیستم گویای تلفنی به صورت 24 ساعته می توانند اقدام به نوبت گرفتن کنند.

وی اضافه کرد: در این سیستم افراد ابتدا باید شماره موبایل و سپس کد ملی خود را وارد کرده و درمانگاه مورد نظرشان را انتخاب کنند سپس از طریق ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز، ساعت ، پزشک موردنظر و کد رهگیری به آنها اطلاع داده می شود.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهاباد تصریح کرد: بیمار می بایست در روز و ساعت تعیین شده با در دست داشتن کد رهگیری به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را اخذ کند و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.

مرزنگ ادامه داد: دلیل بسیاری از نارضایتی های مراجعه کنندگان، سیستم نوبت دهی بیمارستان بود که با ایجاد این سیستم، مشکلات بیماران مرتفع و در وقت و زمان مراجعین و بیماران صرفه جویی شده و بیماران به راحتی می توانند نوبت ویزیت دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.