سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان گفت:۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی و اداره کل ورزش و جوانان برای ترمیم زمین چمن شهر گوگد مصوب گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا شمس  در حاشیه برگزاری آخرین مسابقه ازسری مسابقات لیگ قهرمانی شهرستان اظهارداشت:فینال مسابقات قهرمانی شهرستان با نام مدافعان حرم از اواسط تابستان در رده های مختلف سنی شروع شد.

وی عنوان کرد:مسابقات فوتبال در چهار رده سنی جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسالان برگزار گردید.

شمسی افزود : مسابقات در قالب ۱۰ تیم برگزار شد که در نتیجه در رده بزرگسالان تیم انصار مقام اول را کسب کرد.

وی در ادامه در خصوص وضعیت زمین چمن ورزشگاه تختی گفت: باتوجه به اینکه چمن ورزشگاه قبل از انقلاب کشت شده بود و نزدیک به سی و پنج سال از کشت چمن میگذشت و زمین وضعیت نامناسبی داشت ؛ در ریاست قبل سازمان تصمیم گرفته شد چمن مجدد کاشت شود و اکنون شرایط زمین چمن مطلوب و مناسب می باشد.

سرپرست سازمان ورزش و جوانان با اشاره به زمین چمن ورزشگاه تختی به عنوان تنها زمین چمن مطلوب شهرستان تصریح کرد:ظرفیت گنجایش جمعیت در این ورزشگاه حدود سه هزار نفر می باشد و از دوماه قبل مسابقات فوتبال در ورزشگاه تختی و در زمین چمن انجام می شود .

شمسی ضمن نا مطلوب دانستن زمین چمن شهر گوگد عنوان کرد: مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی و اداره کل ورزش و جوانان جهت ترمیم چمن شهر گوگد در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: سازمان ورزش و جوانان شهرستان در نظر دارد علاوه بر ترمیم زمین چمن شهر گوگد زمین ورزشی با چمن مصنوعی نیز برای ورزشکاران این شهر احداث نماید.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.