شهردار ناحیه 4 شهرداری منطقه 18، از وجود مشکلات، نبود بودجه کافی، ساماندهی و بهسازی معابر و پیاده راه های ناحیه 4 در سال آینده خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با گذری بر کوچه پس کوچه ها، معابر و خیابان های ناحیه 4 منطقه 18، متوجه شدیم که اهالی و شهروندان این محله با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

 در پی تماس های گوناگون و متخلف با مسئولان شهرداری منطقه 18 در آخر موفق به مصاحبه با شهردار ناحیه 4 شدیم.

 کبورانی گفت: طی یک یا دو جلسه ای که با شورایاری محله داشتیم عمده مشکلات و معضلات ناحیه 4 یا موضوع های از قبیل، روکش آسفالت محله شاد آباد، خیابان ولیعصر، ترمیم زمین چمن مصنوعی، ساماندهی سطح معبر خیابان شهسواری، ترمیم پیاده روهای خیابان جعفری و خیابان 17 شهریور  در دست بررسی ارزیابی و ساماندهی قرار گرفت.

 وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و فصل سرما قرار داریم و در حال حاضر به دلیل نبود اعتبار در خصوص مشکلات و معضلات ناحیه 4 شهرداری منطقه 18 قطعا ساماندهی و بهسازی سطح ناحیه در برنامه سال 92 قرار خواهد گرفت.

صدای گام های شاد و با طروات بهاری، لحظه ای بدون توقف، چه سریع و با شتاب، اسب سرکش زمانه نوروزی، لحظه ای مکث جایز نیست، در این کوچه پس کوچه ها و خیابانهای شهر در استقبال از کاروان بهار و نوروزی زیبا، آیا به راستی توقف و مکث جایز است...؟

 کبوراتی با اشاره به اقدامات ناحیه شهرداری منطقه 18 در خصوص مشکلات و معظلات این محله گفت: طی جلساتی که در مساجد  محلات ناحیه 4 با شورایاری و شهروندان از جمله مسجد جامع شاد آباد داشتیم ترمیم زمین چمن مصنوعی از اول اسفند ماه آغاز شده است تا پایان اسفند ماه در تلاشیم  این کار به پایان برسد.

وی ادامه داد: روکش آسفالت خیابان ولیعصر، دو سه خیابان دیگر چون مساحت آن زیاد است در برنامه سال 92 قرار خواهد گرفت.

گذری بر سطح شهر و محلات دیگر یاردیرینه و گلایه هایش از استقبال از بهار با طراوت، هم نشینی با شهر و مردم با صفا می گوید...!

 کبوراتی با اشاره به اقدامات اجرایی ناحیه 4 شهرداری منطقه در خصوص ساماندهی محلات این منطقه گفت: ساماندهی و ترمیم سر تا سر و دو طرف خیابان جعفری، بررسی و ارزیابی  لیست برداری و برنامه ریزی و مشکلات در سطح ناحیه 4 سامان دهی  مقطعی  پیاده روهای 15 متری اول شمال خیابان 17 شهریور، ساماندهی مشاغل مزاحم و سد معبرهای موجود در سطح ناحیه از اقدامات اجرایی ناحیه 4 شهرداری منطقه 18 است.

گفتنی است: به امید آن که، در پی فرارسیدن بهاری زیبا و باطراوت با همیاری و مشارکت یاردیرینه شهری با صفا لحظاتی آرام، شاد و خرم نوروزی سرشار از آرامش و با طروات را به ارمغان  داشته باشیم./ز

گزارش از زهره کلهر

برچسب ها: معابر ، مشکلات ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار