ارتش و کمیته‎های مردمی یمن، در ساعات اخیر مواضع متعدد سعودی‎ها را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای ارتش و کمیته‎های مردمی یمن، طی تازه‎ترین اقدامات خود در راستای مقابله با حملات نظامیان عربستان، ضربات سنگینی را بر ائتلاف سعودی- آمریکایی وارد کردند.

*موشک‎های کاتیوشای یمنی، منطقه «الحماد» نجران را هدف قرار داد
اعلام الحربی در گزارشی نوشت: در نجران عربستان، یک ماشین جنگی ارتش سعودی منهدم شد و سرنشینان آن نیز به هلاکت رسیدند. این حمله در نزدیکی ورودی منطقه الخضراء روی داد.
 
مواضع سعودی‎ها، طعمه موشک‎های

هم‎چنین توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، موقعیت «العش» را مورد اصابت راکت‌های مستقیم خود قراردادند.
در این حمله تعداد زیادی از موشک‌های کاتیوشای ارتش یمن به‌سمت منطقه «الحماد» شلیک شد.

 
*موشک "اوراغان"، محل تجمع سعودی‎ها در باب‎المندب را هدف قرار داد
با ایستادگی نیروهای مردمی یمن در الموادم تعز، جلوی خیزش دشمن سعودی در منطقه القبع به سمت الفرواش گرفته شد و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان عربستان در این منطقه شد.

شلیک دو موشک از نوع "اوراغان" بر محل تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه باب‌المندب نیز اقدام دیگر نیروهای یمنی علیه متجاوزان سعودی بود.

مواضع سعودی‎ها، طعمه موشک‎های
 
هم چنین در منطقه جمارک الحدیده نیز محل اجتماع مزدوران عربستانی مورد هدف قرار گرفت که دراثر شدت این حمله، آمبولانس‌های رژیم سعودی از محل گریختند.


*موشک‎های "الصرخه3" یمن، منطقه قمیح در لحج را هدف قرار دادند

مواضع سعودی‎ها، طعمه موشک‎های
 
در منطقه «قمیح» بخشی از اهداف دشمن سعودی مورد هدف توپخانه‌ای و موشک‌های "الصرخه3" قرار گرفت که در این حملات، تعدادی از مزدوران عربستانی به هلاکت رسیده و چند نفر دیگر هم زخمی شدند.

از تعز نیز خبر می‎رسد؛ با گلوله باران ارتش و نیروهای مردمی یمن در جنوب بخش «ذباب»، تعدادی از منافقان عربستانی کشته و زخمی شدند.

مواضع سعودی‎ها، طعمه موشک‎های

به‎علاوه توپخانه ارتش و نیروهای مردمی یمن، محل اسکان نیروهای سعودی را در منطقه «الجحملیه» هدف قرار دادند که در این حمله نیز انهدام اهداف مورد نظر صورت گرفت. توان موشکی نیروهای یمنی نیز با موشک‌های "اوراغان"، منطقه «باب‌المندب» را مورد هدف قرار دادند.


*خیزش نفوذی ارتش عربستان در «علب» درهم شکست
خیزش نفوذی بزرگ نظامیان ارتش سعودی در ورودی منطقه مرزی «علب» واقع در عسیر، با اقدام به‌موقع ارتش و کمیته‌‌های مردمی یمن درهم شکست.    

منابع محلی نظامی در این خصوص اعلام کردند که در تلاش نیروهای سعودی برای نفوذ به ورودی علب در عسیر، تعداد زیادی از نظامیان عربستان کشته و زخمی شدند.

مواضع سعودی‎ها، طعمه موشک‎های

خبرگزاری المصدر نیز نوشت: با وجود این‌که هواپیماهای سعودی- آمریکایی، ضمن بازگشت به ورودی علب آن‎جا را مورد حملات سنگین خود قرار دادند، اما مزدوران سعودی در نهایت شکست خوردند.
خیزش مستمر از طلوع صبح تا ابتدای شب در ورودی علب مرز عسیر، دشمن سعودی خسارت سنگینی را متحمل شد. 

لازم به ذکر است که در این حمله نفوذی ناکام، بالگردهای اطلاعاتی و آپاچی سعودی طی حضور مجدد خود در ورودی علب مشارکت کردند. منابع نظامی نیز خبر دادند در خلال عملیات نفوذی ارتش عربستان به ورودی "علب"، تعداد زیادی از تسلیحات و تجهیزات نظامی دشمن منهدم شد.

خبرهای رسیده از جیزان نیز حاکی از آن است که موشک‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، محل تجمع سربازان سعودی را در موقعیت «القرن» مورد اصابت موشک‌های خود قرار دادند.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار