نیروهای یمنی دو پایگاه نظامی را در صحرای "میدی الحدودیه" پاکسازی کردند.

موشک‎باران پادگان به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تحولات یمن در عرصه میدانی با تفکیک مناطق به شرح زیر است؛

شبکه اعلام الحربی در آخرین رصد میدانی خود از صحنه جنگ یمن اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور، دو موقعیت و پایگاه نظامی را در صحرای "میدی الحدودیه" پاکسازی کردند.

محل تجمع منافقین سعودی در منطقه "النشیف" نیز هدف گلوله‌باران ارتش یمن قرار گرفت که درپی آن نیروهای دشمن سعودی، کشته و زخمی شدند.

*مارب
خبرهای رسیده از مارب حاکی از آن است که یگان موشکی کمیته‌های مردمی یمن، تجمع مزدوران سعودی را در پادگان "صحن السجن" با شلیک موشک کاتیوشا مورد هدف قرار دادند که در اثر این حمله تعدادی از نظامیان عربستان کشته و زخمی شدند.

هم‌چنین نیروهای یمنی، محل تجمع مزدوران عربستانی را در "تبه المطار" از توابع منطقه صرواح، هدف گلوله باران خود قرار دادند.

*الجوف
در اثر درگیری‌ها، 7 نفر از منافقان سعودی که در میانه درگیری‌ها بودند در منطقه صبرین از توابع "خب والشعف" مورد هدف نیروهای یمنی قرار گرفتند.

*جیزان

یگان موشکی نیروهای یمن مکان تجمع سربازان سعودی را در موقعیت "الکرس" مورد هدف قرار داده و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی نیز محل تجمع نظامیان عربستان را در موقعیت "المستحدث" بمباران کردند.

*نجران
در این منطقه تجهیزات نظامی سعودی در موقعیت "الهجله" تخریب شده و انبار تسلیحات ارتش عربستان در موقعیت "المخروق" آتش گرفت که در پی آن تمامی موقعیت مذکور نیز دچار حریق شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار