پنجمین نمایشگاه کشوری دوسالانه تذهیب های قرآنی در نگارخانه رضوان موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر نگارخانه رضوان گفت: در این دوسالانه که یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای هنری جهان اسلام است، 315 هنرمند با 465 اثر شرکت کرده اند که از مجموع آثار رسیده تعداد 175 اثر به نمایشگاه راه پیدا کرده است.

محمد ظریف صدربا اشاره به برگزاری نمایشگاه در سه بخش هنری مختلف افزود: آثار به صورت تفکیک شده در 3 بخش به نمایش در خواهد آمد، بخش اول بخش تذهیب های قرانی است که با 71 اثر اولین قاب برنامه های نگارخانه را به خود اختصاص داده است که به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در اختتامیه این نمایشگاه، کارگاه تخصصی تذهیب های قرآنی با حضور یکی از اساتید مطرح کشوری استاد تنکابنی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در هفته دوم نمایشگاه هنر گل و مرغ به نمایش در خواهد آمد و در پایان و اختتامیه این نمایشگاه نیز کارگاه تخصصی گل و مرغ با حضور استاد مطرح کشوری استاد قزی در نگارخانه رضوان برگزار خواهد شد.

مدیر نگارخانه رضوان افزود: در هفته پایانی و هفته سوم نگاره های قرآنی و تشعیر با 42 اثر به نمایش در خواهد آمد و در اختتامیه این نمایشگاه که در 18 دی ماه برگزار خواهد شد کارگاه تخصصی نگارگری با حضور استاد یساولی برگزار می شود.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.