سخنگوی شورای شهر ارومیه از مکانیزه شدن سیستم و بسته‌های سرمایه گذاری مدیریت شهری ارومیه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ میرعلی محمدی با بیان این که سرمایه گذاران و ایده‌پردازان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه، برای مشارکت در پروژه‌های متعدد اقدام کنند، اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند به 4 روش در این طرح‌ها همکاری‌های لازم را انجام دهند.

به گفته وی، اگر این افراد شیوه ملک از سوی مالک را انتخاب کنند در این صورت تنها مجوزهای لازم از سوی شهرداری صادر شده و هزینه‌های مجوز به عنوان آورده این مجموعه محسوب می‌شود.

سخنگوی شورای شهر ارومیه ادامه داد: در صورت انتخاب گزینه دوم با عنوان ملک از سوی شهرداری، بسته‌های مشارکتی از سوی این مجموعه تهیه شده و پس از محاسبه آورده‌های شهرداری و مالک، درصد‌های سود مشارکتی تعیین می‌شود.

محمدی، روش سوم در این برنامه‌ها را مشابه گزینه دوم دانست و افزود: در این صورت ملک از سوی شهرداری اما نوع سرمایه گذاری از سوی سرمایه گذار پیشنهاد می‌شود.

وی همچنین از بهره مندی ایده‌های شهروندان در پروژه‌های مختلف شهری خبر داد و افزود: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این سایت و انتخاب روش چهارم در رشد و پیشرفت این پروژه نقشی موثر ایجاد کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.