شکرالله عاطف مشعل به عنوان رییس جدید کریکت بورد افغانستان انتخاب شد.

شکرالله عاطف مشعل به حیث رییس جدید کرکت بورد افغانستان معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، آقای مشعل طی نشستی با حضور مقام های حکومت و اعضای شورای کریکت معرفی و آغاز به کار کرد.

پیش از این نسیم الله دانش، به عنوان رییس کرکت بورد افغانستان کار کرده است.

پس از این که میان رهبری کریکت بورد و شماری از بازیکنان تیم ملی کریکت افغانستان تنش ها شکل گرفت، حکومت خواست که برای حل این تنش ها فرد جدیدی را به سمت ریاست کرکت بورد انتخاب کند.

برای این پست افرادی چون شکرالله عاطف مشعل، رحمت قریشی و حامد شینواری کاندید بودند که سرانجام ریاست جمهوری عاطف مشعل را انتخاب کرده است.

این در حالیست که در این اواخر شماری از بازیکنان تیم ملی کریکت در شبکه های اجتماعی از آنچه که دخالت و اعمال سلیقه های شخصی رهبری کرکت بورد در تیم ملی می خواندند، اعتراض کرده بودند.

اما شکرالله عاطف مشعل، رییس جدید کریکت بورد کشور در این مراسم گفت که بخاطر بهبود اداره و رشد کرکت افغانستان با همکاری و مشوره متخصصان و بازیکنان با تجربه تلاش خواهد کرد.

همچنان اکلیل حکیمی، وزیر مالیه و عضو شورای کرکت کشور گفت که رییس جدید به دلیل لیاقت و شایستگی به این سمت انتخاب شده ‌است.

به گفته حکیمی، اعضای کرکت بورد کشور تصویب کرده اند که شرح وظایف رییس عمومی و رییس اجرایی کریکت باید طوری تدوین شود که از تداخل کاری میان این دو جلوگیری شود.

رییس جدید شورای کریکت افغانستان برای مدت سه سال انتخاب شده و کار او سالانه از سوی اداره شورای کرکت افغانستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بخدی نوشت: در معارفۀ امروز افرادی چون فضل هادی مسلم‌یار رییس مجلس سنا، اکلیل حکیمی وزیر مالیه، سید منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن و حکمت خلیل کرزی معاون سیاسی وزارت خارجه حضور داشتند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار