نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد گفت :تقویت تروریست ها، ایجاد توطئه در جامعه ولایی شیعه و هنجارشکنی در داخل کشور،از نقشه های دشمنان اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در جوار حرم مطهر رضوی گفت:ولادت پیامبر اسلام (ص)و امام جعفر صادق (ع)دارای حقایق تکوینی و ساختاری است که می تواند هدایت گر بشر باشد.

خطیب جمعه مشهد افزود:یکی از سلسه حقایق میلاد نبی اکرم (ص) ایجاد تحول و دگرگونی در زندگی بشر است و دیگری حکایت از سقوط کفر و استکبار جهانی دارد.

آیت الله سید احمد علم الهدی ادامه داد : تطبیق ولادت نبی اکرم (ص)و امام صادق (ع) تصادفی نیست و پیامی ارزشمند را در بر دارد.

وی گفت:امام صادق (ع)با انجام دو کار سبب ادامه یافتن مکتب رسول خدا شدند،اول اینکه امام صادق (ع) با انقلاب فرهنگی خود اسلام قدرت و ظلم بنی امیه را به اسلام ناب اندیشه و فرهنگ تبدیل کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود:دومین اقدام امام صادق (ع) مبارزه با تحریف عقاید اسلام بود و ایشان موفق شدند جلوی این تحریف ها را بگیرند.

وی ادامه داد :دشمنان اسلام برای غلبه بر مسلمانان به دنبال براندازی مکتب اسلامی امام صادق (ع) هستند و برای این کار سه نقشه را برنامه ریزی کردند .

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت:نقشه ی اول همان جریان تکفیر و تروریست است که دشمنان اسلام برای نابودی مکتب اسلامی اجرا می کنند که خوشبختانه با هوشیاری مسلمانان و تدابیر رهبر معظم انقلاب ، ما امروزه شاهد آزادسازی حلب هستیم.

خطیب جمعه مشهد افزود: نقشه ی دوم دشمن ایجاد توطئه در جامعه ولایی شیعه است تا اندیشه و فرهنگ انقلابی امام صادق (ع) را به حاشیه برانند،به طوری که امروزه بسیاری از شبکه های ماهواره ای به طور مستقیم برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان برای عربستان سعودی کار می کنند.

وی ادامه داد: نقشه سوم دشمن ایجاد جریان های سکولاری در کشور و ایجاد هنجار شکنی تحت عنوان آزادی بیان است ،به طوری که افرادی هستند که به مقدسات مردم توهین می کنند و هر حرکتی را به خود مختاری مشهد ربط می دهند .

وی افزود: مردم و مسئولین کشور باید بیدار باشند و تحت فرمان مقام معظم رهبری برای تداوم مکتب راستین نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گام بردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۱:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
/////////
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۶:۱۱ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
آزادی بیان خوبه ولی نباید به بهانه ازادی بیان سوء استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
که اینطور چی بگیم