مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری‌ اردبیل گفت: روزانه بیش از 160 هزار مسافر از طریق اتوبوس‌های بخش خصوصی و ملکی این سازمان جابه‌جا می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید مظاهری افزود: بیش از 21 هزار نفر دانش‌آموزهای شهری و روستایی از طریق سرویس‌دهی مینی‌بوس‌های تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی شهرداری اردبیل جا‌به‌جا می شوند.

وی گفت: تاکنون 450 دستگاه مینی‌بوس فعال در سطح شهر اردبیل و حومه شناسایی و ساماندهی شده است.

مظاهری تصریح کرد: با توجه به اینکه اغلب مینی‌بوس داران به ارائه خدمات در قالب سرویس‌های دانش‌آموزی مشغول هستند، بنابراین و به جهت حساسیت موضوع، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از کارشناسان آموزشی راهنمایی و رانندگی و همچنین اداره کل آموزش‌ و پرورش برای این رانندگان، صلاحیت فردی همه آن‌ها از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به ورود برخی خودروهای سواری به عرصه سرویس‌دهی به مدارس که از سوی هیچ ارگانی صلاحیت آنها مورد بررسی و تایید قرار نمی‌گیرد، از فرمانده انتظامی و پلیس راهور استان خواست تا بیش از گذشته، نسبت به کنترل خودروهای مذکور اقدام کنند تا تعاملات لازم جهت ایجاد ایمنی بیشتر در امر سرویس‌دهی مدارس انجام بگیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.