اردبیل؛

توسعه خلخال در گرو رفع موانع سرمایه گذاری است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل فرصتی مناسب برای توسعه و رونق اقتصادی شهرستان خلخال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی افزود: سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل فرصتی مناسب برای توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان است و مسوولان بانک های خلخال همانند سایر مسوولان دستگاه های اجرایی باید به طور مطلوب در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه استفاده کنند.

وی با دعوت از مسوولان بانک های خلخال برای کنار گذاشتن هر گونه تنگ نظری نسبت سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: حمایت واقعی از صاحبان سرمایه و ایده موجب حل مشکل اقتصاد و همچنین توسعه و رشد اقتصادی منطقه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین با اشاره به روند رو به رشد مهاجرت از خلخال به مناطق دیگر اظهار کرد: برای حفظ جمعیت در منطقه باید شغل ایجاد شود و در شرایطی که ایجاد شغل های دولتی امکان پذیر نیست راهکار مناسب برای ایجاد اشتغال و حفظ جمعیت حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی با پرداخت تسهیلات بانکی مناسب است.

بابایی افزود: هر چند در بسیاری از اوقات قوانین سخت و پاگیر شکننده نیست ولی هر مسوولی با اندکی انعطاف می تواند از همین قوانین سخت برای حل مشکلات مالی پیش روی مردم استفاده کند.

وی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع از سوی بانک های این شهرستان گفت: تعامل مسوولان و کارکنان بانک ها با مشتریان افزایش اعتماد عمومی به بانک ها و در نتیجه پرداخت معوقات بانکی و افزایش توان اقتصادی بانک ها را به دنبال داشته و عکس این موضوع موجب کاهش سرمایه بانکی و جذب مشتریان در سایر بانک ها و موسسه های بانکی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار