معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل گفت: عملیات اجرایی پروژه مهم عمرانی - ترافیکی پل روگذر ایستگاه سرعین – میدان قدس،از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا شمس با بیان اهمیت ویژه پل قدس – ایستگاه سرعین به عنوان بزرگترین پروژه عمران شهری اردبیل عنوان کرد: عملیات اجرای این پروژه از سال 94 آغاز به کار کرده بود که اجرای این پروژه اخیرا به دلایل وجود برخی مشکلات و مباحث فنی به کندی پیش می رفت که با رفع این مشکلات عملیات اجرایی این پروژه از سرگرفته شد.

وی گفت: این پروژه بزرگ مشکلات ترافیکی تقاطع ایستگاه سرعین که به دلیل تجمع بار ترافیکی شهرک های مجاور در این محل ایجاد می شود را رفع می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل افزود: عملیات تخلیه بار قالب های بتن و اسکافر در محل پروژه پل روگذر ایستگاه سرعین – میدان قدس انجام گرفت و همچنین عملیات اجرایی آرماتور بندی فاز B و قالب بندی و آرماتوربندی سازه اصلی میدان پروژه در فاز موسوم به SQ، آغاز شد.

شمس خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا عملیات اجرایی فاز اول این پروژه براساس زمان بندی صورت گرفته توسط شهرداری و پیمانکار مربوطه در اسرع وقت مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: معاونت فنی عمرانی شهرداری اردبیل نظارت کامل بر این پروژه را انجام می دهد تا پیمانکار در زمان تعیین شده پروژه را مورد بهره برداری قرار دهد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، آغاز ، عملیات ، پروژه ، پل ، روگذر ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.