معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از یخ زدگی بارش برف و سرما در زمستان کسیه های شن و نمک در سطح مدارس این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رضایی افزود: 300 کیسه 10 کیلیویی شن و نمک با هدف جلوگیری از یخ زدگی، لغزندگی از سوی شهرداری تامین و ذخیره شده و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان برای استفاده در حیاط و محوطه اطراف مدارس توزیع شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرک اندیشه بروجرد نیز دارای خیابان و شیب های تند بوده به منظور رفاه حال شهروندان توزیع کسیه های شن و نمک از طریق سه کیوسک درنقاط مختلف این شهرک توسط شهرداری توزیع می شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد اضافه کرد:پرسنل شهرداری، ماشین آلات سنگین، امکانات وتجهیزات لازم در فصل سرما برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی ازبارش باران وبرف در بروجرد برای خدمات رسانی به شهروندان در حالت آماده باش قرار دارند.
رضایی بیان کرد: با توجه به بارندگی های مکرر کار لایروبی نهرها و پاکسازی جداول سطح شهر انجام شده و شهروندان نیز در صورت بروز هرگونه مشکل و آبگرفتگی با مرکز فوریت های سامانه 137 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.