لرستان؛

قطع راه ارتباطی 50 روستای الیگودرز بر اثر بارش

بارش برف شدید بامداد روز پنجشنبه علاوه بر اینکه چهره شهرستان الیگودرز را سفید پوش کرد، موجب مسدود شدن راه ارتباطی 50 روستای این شهرستان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ایی شهرستان الیگودرز افزود: در حال حاضر ماموران این اداره در مشغول بازگشایی محورهای بین شهری و راه های ارتباطی روستاها هستند.
مجید گودرزی افزود: 6 تیم راهداری برای بازگشایی محورهای روستایی اعزام شده اند که پیش بینی می شود تا پایان امروز در صورت مساعد بودن هوا این مسیرها را بازگشایی کنند.
فرمانده پلیس راه الیگودرز نیز در این خصوص گفت: هم اکنون ترافیک در محورهای ارتباطی الیگودرز به سمت اصفهان، الیگودرز به خمین و الیگودرز به دورود به کندی صورت می گیرد.
سرگرد حسین اسدی از هموطنان خواست در صورت امکان در این شرایط آب و هوایی از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند.
وی افزود: امکان تردد در برخی محورهای الیگودرز بدون استفاده از زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن امکان پذیر نیست لذا از رانندگانی که قصد گذر از الیگودرز یا سفر به الیگودرز را دارند توصیه می شود هنگام سفر تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
وی اظهار کرد: باتوجه به سخت گذر بودن برخی گردنه های روستایی الیگودرز خودروها باید به وسایل گرمایشی مجهز باشند و بدون این تجهیزات سفر نکنند.
بخشدار ززوماهرو نیز با اشاره به بارش برف در این بخش گفت: تردد در گردنه گله بادوش در محور الیگودرز به شول آباد فقط با زنجیرچرخ میسر است.
بخشدار ذلقی الیگودرز نیز با اشاره به بارش برف و قطع شدن برخی محورهای روستایی این بخش اظهار کرد: هم اکنون چندین تن از مسافران گرفتار در برف در بخشداری اسکان داده شده اند.
اصغر قهرمانی افزود: بارش برف احتمالا موجب مسدود شدن تعداد ریادی از محورهای روستایی شده باشد اما هنوز اطلاعی دریافت نکرده ایم.
وی گفت: به زودی عملیات بازگشایی محورهای روستایی این بخش شروع می شود.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.