کرمانشاه؛

رمز توفیق و پیشرفت در جوامع اسلامی

استاندار کرمانشاه گفت: رمز توفیق و پیشرفت در جوامع اسلامی اتحاد و برادری است و این موضوع همواره در قرآن کریم و پیامبر اسلام(ص) مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسداله رازانی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم به صورت مکرر مومنین را به برادری و وحدت فراخوانده است و این موضوع نشان دهنده اهمیت وحدت در جامعه است.

وی با بیان اینکه طبق آیه قرآن همه مومنین با هم دوست و برادر هستند،  گفت: تحت تعالیم الهام بخش قرآن کریم باید اخوت، دوستی و برادری بین مومنین گسترش پیدا کند زیرا اتحاد و وحدت رمز توفیق مسلمانان است.

وی ادامه داد: از پیام های مهم پیامبر اسلام(ص) تلاش برای ایجاد و وحدت جامعه اسلامی است و از روزی که حضرت محمد(ص) به پیامبری مبعوث شدند همواره به ایجاد وحدت بین مسلمین تاکید داشتند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه جوامع همواره در معرض اشتباه و وسوسه شیطان قرار دارند نیازمند دریافت پیام پیامبرگرامی اسلام(ص) هستند زیرا حضرت محمد (ص) مبعوث شد تا انسان ها طوری دیگری بیاندیشند و انسان ها بدانند که خلیفه خدا برروی زمین هستند.

دکتر رازانی گفت: پیامبر اسلام(ص) همواره مومنین را به برادری و دوستی فراخوانده اند و ما باید همواره در این مسیر حرکت کنیم لذا برگزاری این گونه جلسات که منجر به برادری و دوستی بیشتر بین مسلمانان می شود بسیار تاثیرگذار و ارزشمند است.


انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.