گروه "اتانین و دف نوازان خورشید"، 25 آذرماه در جشنواره موسیقی مقامی "مهر اخوت" در هنرسرای خورشید به اجرای برنامه می پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس هنرسرای خورشید با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته وحدت برنامه "مهر اخوت" با حضور گروه های موسیقی بختیاری، کردستان، تربت جام و اصفهان برگزار در حال برگزاری است.
منصور قربانی اظهار داشت: جشنواره موسیقی مقامی "مهر اخوت" از سوی دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است که گروه بختیاری، کُردی و تربت جام به ترتیب از 22 تا 24 آذرماه هر شب ساعت 18:30 در محل هنرسرای خورشید به اجرای برنامه می پردازند.
وی افزود: کنسرت گروه اتانین با همراهی دف نوازان خورشید و دفتر تخصصی موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نیز 25 آذرماه در قالب گروه اصفهان با حضور در این جشنواره برنامه اجرا می کنند.
رییس هنرسرای خورشید ادامه داد: کنسرت گروه اتانین با همراهی گروه دف نوازان خورشید به سرپرستی نبیل یوسف شریداوی و خوانندگی پارسا حسندخت در دوسانس 18 و 20 به اجرای برنامه می پردازند.
قربانی خاطرنشان کرد: شهرام شاه ولایتی، علیرضا قاسمی، ذبیح اله وحید، میثاق مهر پور، محسن کیهان نژاد، رضا مهدوی، حمید کرباسی زاده از دیگر عوامل و نوازندگان گروه اتانین هستند.
گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط و شرکت در این جشنواره می توانند به محل هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان واقع در پل شهید چمران، جنب شهرداری منطقه هفت و یا به سایت اینترنتی نوای مهر مراجعه کنند .




انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.