ارکستر مجلسی آریا به سرپرستی حمید خلیفه سلطانی 23 و 24 شهریورماه در هنرسرای خورشید به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هنرسرای خورشید میزبان اجرای صحنه ای ارکستر مجلسی آریا به رهبری ارکستر فرید اسماعیلی و با صدای پارسا حسندخت و نوید نوروزی است.

هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حوزه پژوهش، آموزش و اجرای موسیقی فاخر ایرانی فعالیت می کند که در این راستا 23 و 24 شهریورماه میزبان ارکستر مجلسی آریا به سرپرستی و مدیریت حمید خلیفه سلطانی می باشد.

ارکستر آریا متعلق به آموزشگاه موسیقی آریا بوده که اردیبهشت ماه 95 شکل گرفته و هدف از تشکیل این ارکستر برگزاری کنسرت های مختلف در جهت ترویج موسیقی ارکسترال و ارتقای فرهنگ موسیقیایی مردم شهر اصفهان است.

فاخته، بهار دلکش، ساغر شکسته، خنده گل، در سرای تو، درد عشق و انتظار، در کنج دلم، دشتی، جاودانه ها، خوشه چین، چهارگاه از جمله قطعاتی است که از سوی این گروه اجرا می شود.

فرشاد شیرانی، امین عبدلی، عادل مهدی پور و رهی تقدسی، پویا محبی، نادر رسولخانی، احمد مقدسی زاده، پژمان آخوندی از نوازندگان ویلن هستند.

احسان عباسی و امیرحسین هراتیان نوازندگان نوازنده ویولا، مسیح مردیها نوازنده ویلنسل، آرش ضرابی کنترباس، بنیامین عارفان و محسن قناعت نوازندگان فلوت، سیاوش روحانی کلارینت، سیاوش عابدزاده نوازنده تار، داوود قهرودی نوازنده تنبک و احسان حدادی پرکاشن از دیگر عوامل گروه مجلسی آریا می باشند.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به مراکز تهیه بلیط از جمله آموزشگاه آزاد آریا، آموزشگاه آزاد موسیقی سروش و چکاد مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های 34593560 تماس حاصل کنند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.