در مسابقات قهرمانی کشور تیم بوکس خوزستان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حمید زنگنه‌منش، نایب‌رییس هیات بوکس استان، اظهارکرد: این مسابقات از 26 آذرماه به مدت شش روز در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی بااشاره به نفرات تیم استان، گفت: رضا سلیمانی در وزن 52 کیلوگرم، راغب آلبوشکه در وزن 60 کیلوگرم، حسین خضیربحری در وزن 64 کیلوگرم، رضا کیا در وزن 69 کیلوگرم، سیاووش امیدی در وزن 75 کیلوگرم و علی احمدی در وزن 81 کیلوگرم به عنوان بوکسور و حسین آزادپور و ابراهیم امیدی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان با مثبت برشمردن آمادگی ورزشکاران استان برای شرکت در این رقابت‌ها، عنوان کرد: امیدوارم بوکسورهای خوزستانی در این مسابقات بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی بااشاره به عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از این هیات، گفت: در 9 ماهی که از سال جاری می‌گذرد، حمایت آنچنانی از ما نشده است و برای شش اعزامی که به مسابقات قهرمانی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور داشته‌ایم، خودمان هزینه کرده‌ایم و اندک کمکی که اداره‌کل ورزش و جوانان داشته است، جوابگوی این اعزام‌ها نبوده است. ما انتظار داریم حمایت بیشتری از ما صورت بگیرد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.