نماینده مردم تهران گفت: از قالیباف شهردار تهران توقع می‌رود که نسبت به مسئله املاک نجومی موضع گرفته و تکلیف خود را در این قضیه مشخص کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان فاطمه ذوالقدر نماینده تهران، شمیرانات در تذکر شفاهی امروز مجلس گفت: از مراجع عظام قم به خاطر وقتی که در اختیار کمیسیون فرهنگی گذاشته تشکر می‌نمایم، به ویژه از حضرت مکارم شیرازی به واسطه فتوای هوشمندانه خود درخصوص مخالفت ایشان با ازدواج کودکان و دختران زیر 13 سال که حکایت از پویایی فقه جعفری است.

وی افزود: به وزیر کشور رحمانی فضلی تذکر می‌دهم که همانطور دولت با ورود به مسئله حقوق‌های نجومی و دغدغه‌های مردم و رهبری پاسخ دادند از وزیر کشور، شهرداری و شهردار تهران، قالیباف نیز توقع می‌رود که نسبت به مسئله املاک نجومی موضع گرفته و تکلیف خود را در این قضیه مشخص کند.

ذوالقدر افزود: صحیح نیست که مسئولین و صاحبان تریبون‌ها فقط به مسئله حقوق‌های نجومی بپردازند و هیچ توجهی به املاک نجومی نداشته باشند لذا شایسته است که سریعا نیز به املاک نجومی پرداخته شود.

نماینده تهران در تذکر بعدی خود اظهار داشت: موضوع 50 نفر افرادی است که از سندیکای اتوبوسرانی در پی احقاق حقوق و مطالبات خود جلوی شهرداری حضور یافته تا به مسائل آنها رسیدگی شود ولی متأسفانه به جای پاسخگویی به آنها مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع برخلاف جوانمردی و اخلاق است و در صورت تکرار دارای تبعات منفی و ترویج خشونت در جامعه است.

ذوالقدر تذکری بعدی خود را به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت و گفت: توجه ویژه به مناطق محروم عدالت آموزشی رعایت شود، به کارگیری نیروهای آموزش و پرورش و استفاده از زنان در مدیریت‌ها با توجه به اینکه این وزارتخانه دارای بیش از یک میلیون نیروی توانمند است انصاف نیست که از سایر وزارتخانه‌ها برای پست‌های مدیریتی خود استفاده کند.

وی در تذکر بعدی خود به وزیر راه گفت: آخوندی باید رسیدگی به تأخیر بیش از حد پروازها و فرودگاه‌ها را مد نظر قرار دهد.

نماینده مردم تهران تذکر آخر خود را به نوبخت سخنگوی دولت اختصاص داد و گفت: حل مشکل مسکن مهر پردیس برای جلوگیری از تصحیح حقوق 70 هزار را خواستاریم.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار