کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های لیگ دسته دوم صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دیدار تیم های کارا شیراز و کاسپین قزوین برگزار شد و از سوی عبدالرضا سلیمی- مربی تیم کارا شیراز تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، صورت گرفت. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های سردار بوکان و شاهین ماهشهر برگزار شد. تیم سردار بوکان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به داوران و تیم مقابل به 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حامد پور عمرانی- بازیکن تیم شاهین ماهشهر به دلیل رفتار غیر روزشی و پرتاب بطری آب به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

ناصر رضایی- بازیکن تیم شاهین ماهشهر نیز به دلیل رفتار غیر روزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. وی همچنین باید 3 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های شهرداری همدان و پاس همدان برگزار شد و از سوی مهدی پاریار کهوند- تدارکات تیم شهرداری همدان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراجش شد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم شهرداری همدان به دلیل رفتار غیر روزشی تماشاگران و برهم زدن نظم مسابقه باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*بازی تیم های شهرداری تبریز و نیروی زمینی تهران برگزار شد و از سوی محمدرضا رایج- سرپرست تیم نیروی زمینی تهران اعتراض مکرر به داور رخ داد که منجر به اخراجش شد. وی به تذکر کتبی و جریمه تقدی 5 میلیون ریالی محکوم شد.

شیرزاد فرید- بازیکن تیم شهرداری تبریز نیز به دلیل درگیری با بازیکن حریف از بازی اخراج شد  که به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*رقابت تیم های سپهر نقش جهان و قشقایی شیراز برگزار و از سوی علی دوران- سرمربی تیم قشقایی شیراز اعتراض شدید به داوران و اهانت به آنها که منجر به اخراجش شد. وی یک جلسه از همراخی تیم خود و به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*علی زواره ای- مربی تیم نفت امیدیه به خاطر حمله ور شدن به داور و اعتراض به نحو قضاوت در دیدار تیمش برابر فولاد نوین اهواز به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود وپرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم شهرداری کاشان به خاطر فحاشی تماشاگرانش و پرتاب سنگ به داور بازی باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم های شهرداری ماهشهر و نفت نوین آبادان برگزار و از سوی فریدون جمی- سرپرست تیم نفت نوین آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و فحاشی صورت گرفت که در نهایت منجر به اخراجش از بازی شد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

بهمن مالکی-بازیکن تیم نفت نوین آبادان به دلیل حمله ور شد به داور و استفاده از الفاظ رکیک به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار