حسین رشیدی گفت: مشکلات مالی کمر تیم راه‌آهن را شکسته و با شرایط فعلی احتمال کنار رفتنمان از لیگ یک بالاست.

حسین رشیدی مدیر عامل باشگاه راه‌آهن در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات این تیم و عدم توانایی برای سفر به بوشهر اظهار داشت: با وجود اینکه بارها اعلام کرده‌ایم باشگاه توان مالی ندارد و بسیار تحت فشار است برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری گفته‌اند که باشگاه راه‌آهن مظلوم نمایی می‌کند و از لحاظ مالی مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: در بازی‌های گذشته هزینه‌های باشگاه را از طریق دوستان و آشنایانم تامین می‌کردم که البته برای اعزام به بوشهر و دیدار با تیم ایرانجوان این دوستان نیز توان کمک به ما را ندارند و به احتمال فراوان به بوشهر سفر نخواهیم کرذ. نظر من بر این بود که برای بازی با ایران‌جوان با اتوبوس به شهر بوشهر سفر کنیم که با توجه به مسافت بسیار طولانی و عدم توانایی در رفتن به هتل مشکلات ما دوچندان می‌شود زیرا باید پیش از بازی وارد بوشهر شویم و بلافاصله بعد از پایان آن دوباره به سمت تهران بازگردیم و فکر نمیکنم بازیکنان تیم ما را همراهی کنند.

مدیر عامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به سوالی در مورد احتمال انصراف از مسابقات لیگ دسته یک کشور بیان کرد: به هیچ عنوان نمی‌خواهیم از مسابقات انصراف بدهیم بلکه به خاطر مشکلاتی که داریم انصراف داده می‌شویم به هر حال قانون مسابقات این است که که اگر در 2 مسابقه حضور پیدا نکنیم از مسابقات کنار گذاشته می‌شویم و اگر شرایط به همین صورت باشد این اتفاق رخ خواهد داد.

رشیدی در پایان در مورد دلایل به وجود آمدن این مشکلات خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم مدریت صحیح و بی برنامگی باعث این مشکلات شد و ای کاش راه‌آهن به بخش خصوص واگذار نمی‌شد و اگر هم این اتفاق روی می‌داد تضمین‌های لازم گرفته می‌شد تا این باشگاه قدیمی به این روز نیوفتد. قطعا اگر راه‌آهن در شهرستان بود استاندار و شهردار به داد این تیم می‌رسیدند اما در تهران با توجه به حضور تیم‌های بزرگ راه‌آهن اصلا دیده نمی‌شود و هیچ حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار