فرماندار شهرستان پارس آباد از اجرای بزرگترین پروژه آبی و خاکی استان اردبیل در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی که همایش شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی سخن می گفت افزود: با عنایت ویژه مقام معظم رهبری و تدابیر آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی در 2 سال اخیر بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح پایاب خداآفرین اختصاص و با جدیت در حال اجراست.

وی افزود: در حالیکه بیش از 75 هزار هکتار مراتع در این شهرستان وجود دارد، با پیگیری های مسئولان قضایی، امنیتی و نظامی و انتظامی کمترین تخریبات و تصرفات مراتع در این شهرستان اتفاق افتاده است.

در این همایش حجت الاسلام قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضایی با حساسیت بیشتر موضوع حفظ بیت المال در امور اراضی ملی و مراتع را پیگیری می کند افزود: بحث حراست و حفاظت از سرمایه ملی مهمترین اهداف همایش می باشد و در این راستا با بکارگرفتن تمامی توان فرهنگی و تبلیغاتی برای فرهنگسازی در بین آحاد مختلف مردم اقدام شود.

وی با اعلام این نکته که اگر از سوی مسئولان و متولیان امر کوتاهی شود همه سرمایه های ملی از بین می رود، از تشکیل کمیته های صیانت از بیت المال و فرهنگی و حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: مهمترین مشکل صدور حکم بحث سند مالکیت اراضی است و سازمان ثبت اسناد و املاک موظف شد تا ظرف 2 سال تمامی اراضی ملی و مراتع را سند دار کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.