دیوان عدالت اداری برای ساماندهی وضعیت ریاست فدراسیون تیراندازی دست به کار شد.

سرنوشت مدیریت هاشمی در گرو تصمیم دیوان عدالت اداریبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگارن جوان ؛ نصراله سجادی معاون وزیر ورزش هفته گذشته اعلام کرده بود که انتخابات فدراسیون تیراندازی به علت دوشغله بودن رئیس آن باطل است و مجمع انتخاباتی باید دوباره  برگزار شود.

قرار براین شد در هفته جاری وزارت ورزش رای دیوان عدالت اداری را به اجرا در آورد و برای فدراسیون تیراندازی سرپرست انتخاب کند.

پس از درگیری هایی که بین این وزارتخانه و فدراسیون تیراندازی به وجود آمد قرار بود دیوان عدالت اداری جلسه ای با حضور مسئولان وزارت ورزش و این فدراسیون برگزار کند تا موضوع ریاست فدراسیون مشخص شود،این جلسه امروز برگزار شد.طبق توافقاتی که صورت گرفت قرار شد دیوان عدالت این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار دهد.

مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در جلسه ای که با مسئولان دیوان عدالت اداری برگزار کردیم این نهاد براساس استدلال هایی که ما ارائه دادیم قرار شد موضوع انتخابات و همچنین اظهارات مسئولان وزارت ورزش را بیشتر مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود:موضوع ابطال انتخابات فدراسیون که از طرف وزارت ورزش اعلام شد در حال حاضر در دستور کار دیوان عدالت اداری قرار گرفت و تکلیف این مسئله به زودی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار