رییس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد، از ثبت 6 وقف جدید در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علیرضا سبحانی گفت: انجام سنت حسنه وقف، خیرات و برکات فرآوانی برای نیازمندان، افراد جامعه و هم واقفان خیراندیش دارد.
او با بیان اینکه 6 وقف در دهه وقف در خلیل آباد به ثبت رسید افزود: توسعه مدارس روستای جابوز، مسجد امام حسین(ع) ، ساخت مجتمع فرهنگی نرجسیه و بقیه برای توسعه و ساخت مسجد صاحب الزمان (عج) وقف شده است.
سبحانی اظهار کرد:واقف خیراندیش حسین میرزایی دو قطعه زمین به ترتیب به مساحت ۲۰۰و ۳۰۰مترمربع به ارزش ۳۰و ۵۰میلیون تومان با نیت ساخت مجتمع فرهنگی نرجسیه و توسعه مسجد صاحب الزمان (عج) خلیل آباد وقف نموده است.
او اضافه کرد:یک قطعه زمین نیز توسط محبوبه بزری به مساحت ۲۰۰مترمربع باارزش ۳۰میلیون تومان با نیت توسعه مسجد صاحب الزمان(عج) خلیل آباد وقف کرده است.
سبحانی ادامه داد:همچنین، ۳باب مغازه در دو طبقه به مساحت ۷۵مترمربع به ارزش ۲۰۰میلیون تومان برای هزینه های جاری و عمرانی روزانه مسجد صاحب الزمان (عج) خلیل آباد توسط واقفان نیک اندیش؛ مهدی صلاحی، حسین کاظم نژاد، محمدرضا صفری و محمدتقی روشندل وقف شد.
او افزود: همچنین یک زوج خیر ، به نام های محمد مومنی و زهرا شرمسار ، یک باب مغازه به مساحت ۳۰مترمربع به ارزش ۱۵میلیون تومان را برای امور فرهنگی و قرآنی مدارس روستای جابوز این شهرستان وقف کردند.
سبحانی افزود:وقف یک قطعه زمین مزروعی توسط خیر نیک اندیش حسین فرح پور طاهری به مساحت ۳ هزار و ۳۷۵ مترمربع به ارزش ۶۰میلیون تومان برای هزینه های جاری و عمرانی مسجد امام حسین(ع) خلیل آباد انجام شد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد گفت:سنت حسنه وقف یکی از مصادیق بارز احسان و نوع دوستی است که منافع آن پس از مرگ نیز نصیب واقف می شود.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲مورد وقف در شهرستان خلیل آباد به ثبت رسیده است.
انتهای پیام//و ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.