رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طرح پایش تصویری 5 هزار نقطه جرم خیز کشور با اولویت مناطق حساس در برنامه ششم توسعه اجرا می شود.

طرح پایش تصویری در مناطق جرم خیز اجرا می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار محمد شرفی در هجدهمین همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: در این طرح دوربین های نیروی انتظامی برای رصد آسیب ها و تخلفات به صورت مانیتورینگ در مناطق حساس و جرم خیز نصب می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر رصد الکترونیک مناطق مختلف در کشور به صورت محدود انجام می شود ادامه داد: بستر الکترونیکی کردن رسیدگی‌ های قضایی برای تسهیل امور مردم در نیروی انتظامی مهیا می باشد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد مطلوب و شاخص های امنیتی و انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از ابتدای امسال 63 درصد کاهش سرقت به عنف و 40 درصد کاهش تشکیل انواع پرونده های جرایم داشته است.

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری هم در این همایش پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی را از مهمترین وظایف نیروی انتظامی برشمرد و با اشاره به کاهش تخلفات و آسیب های اجتماعی در استان گفت: این امر با همکاری و همدلی مسئولان و مردم محقق گردید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار