رئیس کل دادگستری استان کرمان به مناسبت آغاز هفته وحدت پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، رئیس کل دادگستری استان کرمان طی پیامی آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مهربانی را تبریک گفت:
 
متن پیام بدین شرح است:
 
یدا.. موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در روزهایی که گروهک‌ها و تروریست‌های گوناگون در جهان اسلام سر بر آورده‌اند و با نام اسلام این دین الهی را خدشه‌دار می‌کنند ضرورت وحدت بیش از پیش در جامعه اسلامی احساس می‌شود.

 موحد در پیامی به مناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مهربانی ابراز داشت: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبررحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل متین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.
 
وی افزود: اکنون استکبار برای ایجاد تفرقه درمیان مسلمانان به شیوه‌های گوناگون از ترور و تکفیر گرفته تا اشاعه فقر و نادانی برای ایجاد فرقه های جدید، و استکبار جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیسم رسیدن به اهداف خود را در گرو اختلاف بین مسلمانان می‌بیند.
 
موحد تاکید کرد: در عصر کنونی نیاز به اتحاد و اتفاق ، از مسائل اساسی جهان اسلام است و وحدت ، قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران است.
 
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ابراز داشت: در قرن حاضر وحدت جهان اسلام میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) می باشد که لحظه ای از آن نباید غافل گردید .
 
در پایان این پیام آمده است: اینجانب میلاد با سعادت پیامبر اعظم ، حضرت محمد ( ص ) رسول صلح و بیداری و آغاز هفته وحدت را به تمامی مسلمانان بویژه اهل تشیع و تسنن استان کرمان ، گنجینه معرفت ها که با همدلی و همراهی خود در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی و تعالی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.