اصفهان؛

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس امام موسی کاظم و امام جواد(ع) در اصفهان

دبیر اجرایی کنفرانس امام موسی کاظم از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنفرانس امام موسی کاظم و امام جواد(ع) در کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی زمانی امروز در نشست خبری سومین کنفرانس علمی پژوهشی امام موسی کاظم و امام جواد(ع) اظهارکرد: هدف از برگزاری این کنفرانس شناخت صحیح و جامع‌تر سیره اهل بیت(ع) است.

وی افزود: اهل بیت(ع) نیازی به تعریف و تمجید ندارند و از آنان روایت نقل شده کسی که از تمجید و تعریف لذت ببرد فاسد است؛ معتقدیم که پیامبر مکرم اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) انسان‌های کامل و قرآن‌های ناطق هستند.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس علمی پژوهشی امام موسی کاظم و امام جواد(ع) گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنفرانس تا 10 آذرماه سال جاری بوده که علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام، ارسال مقالات و  اشعار خود در خصوص سرفصل‌های گفته شده به سایت Quran.khuisf.ac.ir مراجعه و ثبت‌نام کردند.

وی در پایان تصریح کرد: سومین کنفرانس علمی پژوهشی امام موسی کاظم و امام جواد(ع) روز سه‌شنبه 30 آذرماه سال جاری در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با حضور نماینده نهادهای فرهنگی استان برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.