فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه از ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به 4 هزار و 321 نفر دراولین روز از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در باتک شهرستان سرباز خبر داد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی درجنوب سیستان وبلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، علی‌صفر بخشی فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: بیمارستان رزمی امام حسین (ع) لایه اتوبوسی به استعداد کادر تخصصی و امکانات، خدمات درمانی مختلف در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شامل جراحی عمومی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی ( Ent )، داخلی، عفونی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و سونوگرافی، طب فیزیکی و توانبخشی، بیهوشی و ICU، دندانپزشکی، زنان و زایمان، چشم پزشکی، داروسازی 2 نفر، قلب و عروق، اطفال، پوست و مو، پزشکان عمومی و تریاژ بیماران و اپتومتریست با رعایت کامل اصول طرح انطباق مددجویان ارائه می‌کند.
فرمانده مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه در زمینه امکانات پرتابل و خدمات درمانی و بهداشتی در این بیمارستان، گفت: اتوبوس آمبولانس‌های سیار مجهز به اورژانس 6 تخته، 2 واحد اتاق عمل و ریکاوری، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی با 4 یونیت و بخش بستری 32 تخته است.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اکو کاردیوگرافی، نوار قلب، نوار عصب و عضله، سونوگرافی، آندوسکوپی و اکسیژن ساز و OPG که برای نخستین‌بار در بیمارستان صحرایی بکارگیری شده از دیگر خدمات است.

وی از داروخانه کامل و مجهز مخصوص بیماران سرپائی و بیمارستانی خبر داد و افزود: تعیین نمره عینک و تامین و آمادگی توزیع رایگان 700 فریم عینک طبی نیز در این بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار