محمود واعظی: کمیسیون مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه سرآغاز خوبی برای بهبود روابط حمل و نقل دو کشور خواهد بود.

ایران و ترکیه در بخش ارتباطات روابط خود را گسترش خواهند دادبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته احمد اصلان وزیر ارتباطات حمل و نقل و دریانوردی ترکیه بنا به دعوت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، برای شرکت در کمیسیون مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه در راس هیاتی وارد تهران شد. 

محمود واعظی پیش از شرکت در این نشست به خبرنگاران در مورد علاقه دو طرف در گسترش روابط  بخش حمل و نقل اشاره و عنوان کرد سفر بعدی ما به کشور ترکیه در ادامه این روابط خواهد بود. 

محمود اصلان نیز از حوزه کاری خود گفت و عنوان کرد تماس ها و همکاری های خوبی با آخوندی و واعظی دارم و امیدوارم این سفر که در آستانه حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ایران به ترکیه صورت می گیرد به رفع مشکلات موجود به ویژه در حوزه حمل و نقل کمک کند. در سالهای اخیر چه در زمینه ارتباطات و چه در زمینه حمل و نقل همکاریهای خوبی با کشور ایران صورت گرفته است واینک ما طرح های مشترکی را در زمینه آی.سی.تی، (مخابرات) و حمل و نقل برای ارائه داریم. همچنین در این سفر در زمینه فرایند اجرایی این طرح ها به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت و موضوع حمل و نقل و رفع موانع و مشکلات بر سر راه توسعه تجارت را در دست بررسی قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات بخش های حمل و نقل دو کشور در رفت و آمد افزود: قصد داریم تا این موانع و مشکلات را برطرف و راه توسعه همکاریهای حمل و نقل به ویژه در حوزه زمینی را هموارتر کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار