اردبیل؛

واحدهای تولیدی اردبیل گازرسانی می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی در اردبیل با مشکلات گازرسانی مواجه هستند و نیاز است راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت گاز استان اردبیل همکاریهای لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ جواد زنجانی در جلسه بررسی وضعیت گازرسانی به واحدهای تولیدی در اردبیل با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی به واحدهای تولیدی از اهمیت و جایگاه ویژ‌ه‌ای برخوردار است، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل انتظار می‌رود مشکلات خدماتی از جمله گازرسانی و برق به واحدهای تولیدی تسهیل شود تا بتوانیم گام بزرگی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی برداریم.

وی گفت: پویایی اشتغال و اقتصاد نیازمند تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی با توجه به منویات مقام معظم رهبری است و باید تمام مدیران و دستگاههای اجرایی برای این امر برنامه‌ریزی منسجمو هدفمندی داشته باشند تا بتوانیم مشکلات پیش روی منطقه را حل کنیم.

فرماندار اردبیل افزود: در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولید ار دبیل نیمه‌تمام هستند که تکمیل این پروژه‌ها نیازمند تسهیلات اقتصاد مقاومتی است که برنامه‌ریزی شده بسیاری از واحدهای تولیدی از تسهیلات اقتصاد مقاومتی برخوردار شوند.

زنجانی بیان کرد ایشان با اشاره به اینکه جوانان فارغ‌التحصیل در اردبیل نیازمند اشتغال هستند، افزود:‌ در این زمینه علاوه بر فعالیتهای دولت باید جذب سرمایه‌گذاران خصوصی نیز مد نظر باشد تا بتوانیم گام بزرگی در افزایش اشتغال منطقه برداریم.

وی افزود: شهرستان اردبیل ظرفیتهای بالایی در بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد که انتظار می‌رود با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه گام بزرگی در شکوفایی این ظرفیتها برداشته شود و باید همگان برای تحقق این امر پیشگام باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.