نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیرو های مسلح باید با آمادگی نظامی, دشمن را سرجایش میخکوب کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران حوزه ی دفاعی استان گفت: اگر نیروهای مسلح, آماده و پا در رکاب بوده و علم و دانش لازم را داشته باشند, می توانند دشمن را سرجایش میخکوب کنند تا دست به جنایت نزند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح تا جایی که می توانند باید خود را تجهیز کنند،افزود:نیرو های مسلح باید به گونه ای باشند تا دشمن بترسد و حتی خیال حمله و جنایت هم به سرش نزند.

وی با بیان اینکه اصل مکتب الهی بر اساس دوستی است و خداوند دشمن هیچ کسی نیست،گفت: کشتن ظالم یا قصاص در قتل و یا جنگ با مهاجم اگرچه به خونریزی منجر می شود ولی عین دوستی است زیرا که هدف هدایت فرد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پژوهشگران و محققان موجب اقتدار هستند و پاداششان از رزمنده در میدان جنگ نیز بیشتر ست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه امروز،دنیا مسابقه ی علم و صنعت است،گفت: ای کاش علم به دست نااهلان و ستمگران نمی افتاد تا علم به طور مطلق به نفع بشر استفاده می شد.

وی با بیان اینکه صنعت،سرنوشت اصلی را ر قم می زند،افزود: تنها کسانی می توانند حیات خود را حفظ کنند که از این نظر پر قدرت باشند و نیروهای مسلح نیز برای بقای خود باید با دنیای صنعت سازگار شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.