نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عدم تضمین اجرای قانون، از ضعف های قانون اساسی،در زمان حال کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: با وجود اینکه قانون اساسی کشور ما از پیشرفته ترین قوانین است اما با توجه به اینکه جامعه دیگر آن صداقت و انگیزه ی دهه ی شصت را ندارد، باید تغییراتی در قانون اعمال شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: اجرای قانون اساسی باید تضمینی داشته باشد و وجود یک راه کوتاه و مکمل،برای عزل کردن افراد خاطی که چندین بار به آن ها تذکر داده شده اما به آن توجه نکرده اند، در قانون اساسی الزامی است.

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف و خلأ های قانون اساسی را برطرف کرد،گفت: مردم نیز در این رابطه نباید کوتاهی کنند و تمام سعی خود را بر ای انتخاب فرد اصلح تر در انتخابات مختلف انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها افزود: کسانی که می خواهند به نمایندگی مردم انتخاب شوند نباید وعده های کاذب را ضمیمه کار خود کنند زیرا که در صورت عمل نکردن به وعده ها، وکالت شرعی که مردم به آن ها داده اند باطل شده و آن گاه حتی مکانی که در آن کار می کنند نیز غصبی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه مردم باید قبل از رأی دادن خوب فکر کنند و ببینند سرنوشت خود را دست چه کسانی می دهند،گفت: مردم نباید به دنبال آن چیزی که در جهان کفر رایج است بروند و باید درست انتخاب کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.