وزیر ورزش و جوانان گفت: از دل همین سمن ها است که مدیران و برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان آینده کشور بیرون می آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود سلطانی فر گفت: در مقطعی که یک نظام سیاسی دچار بحران مشارکت شده اگر نتواند سازوکار مشارکت مردم را فراهم کند دچار بحران مشروعیت می شود و چنانچه در این مقطع در ایجاد تعامل با مردم موفق نباشد، دچار بحران مقبولیت خواهد شد.

وی افزود: در ژیم پهلوی همه این مراحل در کشور ما طی شد و در نهایت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که رهاورد آن مردم سالاری دینی بود و در سایه این حکومت دینی، مشارکت عمومی مردم و همراهی آنها را در عرصه های مختلف شاهد بوده ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در سایه این حکومت دینی توانسته ایم اصل تفکیک قوا را در کشور پیاده کنیم، انتخابات مختلف را برگزار کنیم و بحرانهای کشور را یکی پس از دیگری با همراهمی مردم پشت سر بگذاریم.

سلطانی فر ادامه داد: در جریان جنگ هشت ساله تحمیلی توانستیم اقتدار نظامی خود را به دنیا نشان دهیم و در جریان مذاکرات هسته ای اخیر که به برجام منجر شد نیز اقتدار سیاسی خود را به رخ دنیا کشیدیم و امروز وقت آن است به رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و رونق اقتصادی بپردازیم و بار دیگر اقتدار خود را به همگان نشان دهیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف توفیقات چشمگیری داشته است، گفت: این دولت در زمینه مذاکرات هسته ای، بهبود رشد اقتصادی، حوزه سلامت و تامین اجتماعی موفقیت های بزرگی داشته است. موفقیت هایی که هر کدامشان برای یک رییس جمهور در کشورهای اروپایی کفایت می کند که در طول دوران چهار ساله مدیریتش از آن بعنوان دستاورد یاد کند.

وی افزود: این دولت اگر چه با انتقادات گسترده و غیرمنصفانه ای که سعی در تخریب دولت دارند مواجه است، اما هیچ رسالتی بالاتر از خدمت به مردم برای خود نمی داند.

سلطانی فر با باین اینکه این دولت توجه ویژه ای به سمن ها دارد، گفت: قبل از این دولت تنها 50 سمن فعال در حوزه جوانان در کشور داشتیم که امروز به 1500 سمن رسیده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، سمن ، آینده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.