درهشت ماه نخست امسال یک‌میلیون و 752 هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای جابه جا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت هفته حمل و نقل در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:همزمان با روز راهداری ،از تجهیزات جدید راهداری رونمایی می شود .

علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: برگزاری پیاده روی خانوادگی،برگزاری مسابقه بستن زنجیر چرخ برای همکاران،غبارروبی مزار شهداو تجلیل از رانندگان نمونه از برنامه های هفته حمل و نقل است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به آمار حمل مسافر توسط ناوگان جاده ای درهشت ماه امسال گفت: یک‌میلیون و 752 هزار مسافر با 182 هزار سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد کاهش داشته است.

سبحانی تعداد ناوگان باری تا آبان امسال را 4 هزار و 212 عدد خواند و گفت:مجموع ناوگان مسافری (اتوبوس،مینی بوس،سواری)776 عدد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش سه درصدی داشته است.

وی افزود: تعداد رانندگان حمل‌ونقل عمومی استان هزار و 673 راننده و تعداد رانندگان بار و کالا در استان که دارای کارت هوشمند بوده 7 هزار و 15 راننده است.

سبحانی با اشاره به اینکه 38 دستگاه تردد شمار در استان وجود دارد گفت: 53 میلیون و 609 هزار تردد در هشت‌ماهه امسال در محورهای استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 12درصد افزایش داشته است..

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به اینکه 22 درصد از ترددها در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف است افزود: محور بجنورد به شیروان پرترددترین محور استان و جاده سنخواست کم ترددترین محور در 8 ماهه نخست سال بوده است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.