طبق صحبت های صورت گرفته قرار بر این شد منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست ورودی و خروجی نیم فصل خود را به هیات مدیره ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به صحبت های صورت گرفته در هیات مدیره باشگاه استقلال قرار بر این شد تا علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها تا پایان هفته لیست بازیکنان ورودی و خروجی نیم فصل خود را به رضا افتخاری مدیرعامل آبی پوشان ارائه کند تا تصمیم گیری ها درباره بازیکنان تیم صورت بگیرد.

به طور حتم بازیکنانی از جمع استقلالی ها جدا خواهند شد و با توجه به لیست منصوریان بازیکنان جدید نیز جذب تیم می شوند.

پرداختی آبی پوشان تا سقف 50 درصد

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تا به اینجای کار حدود 35 درصد مطالبات خود را از مسئولان باشگاه دریافت کردند اما با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران استقلال در جلسه روز گذشته هیئت مدیره قرار است تا نیم فصل پرداختی های آبی پوشان به سقف 50 درصد برسد.

به این ترتیب تا پایان نیم فصل اول مطالبات کادر فنی و بازیکنان پرداخت می شود تا دریافتی آنها به 50 درصد برسد.

معینی مامور رسیدگی به تیم های پایه


با توجه به صحبت های سیاوش اکبرپور سرمربی مستعفی تیم فوتبال جوانان استقلال و اتهاماتی که وی به مسئولان باشگاه زده بود به همین دلیل این موضوع در جلسه روز گذشته مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به صحبت هایی که تمامی اعضا داشتند قرار شد اتفاقات تیمهای پایه باشگاه مورد رسیدگی قرار بگیرد.


به این ترتیب اعضای هیئت مدیره در جلسه روز گذشته تصویب کردند که به این مساله ورود کنند و به همین دلیل مسعود معینی عضو هیات مدیره از سوی اعضا مامور شد تا به اتفاقات پیش آمده ورود و آنها را بررسی کند و در نهایت در جلسه بعدی گزارش کامل را در اختیار هیئت مدیره قرار دهد .

برنامه تمرینی امروز شاگردان منصوریان

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با توجه به صلاح دید کادر فنی ساعت 14:30 در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار می شود.

حضور هواداران و خبرنگاران در تمرین امروز بلامانع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
..قاضی و متهم یکی میشن مگه...
آخرین اخبار