با طراحی و ساخت ماشین آلات خط تولید الیاف مصنوعی در دلیجان ؛ ایران به جمع چهار کشور برخوردار از دانش فنی تولید پیوست .

ایران در جمع کشورهای تولید کننده  ماشین آلات خطوط تولید نساجی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ متخصصان و صنعتگران یک واحد صنعتی در شهرستان دلیجان استان مرکزی موفق شدند تمام ماشین آلات مورد نیاز الیاف مصنوعی را طراحی و با ساخت و نصب خطوط تولید دانش فنی طراحی و ساخت کارخانه های تولید الیاف را بومی سازی کنند .

 گفتنی است تا پیش از این کشورهای چین، کره جنوبی و آلمان به عنوان سازندگان خطوط تولید الیاف مصنوعی در دنیا شناخته شدند.

مدیر عامل شرکت سازنده این خطوط گفت: تاکنون هفت کارخانه تولید الیاف در کشور با خطوط ساخت داخل پس از مراحل تولید آزمایشی به تولید انبوه رسیدند .

قاسمی افزود : برای خطوط تولید الیاف به هزار ماشین و قطعات صنعتی کوچک و بزرگ نیاز است که حدود نهصد قطعه در داخل کارخانه و قطعاتی چون الکتروموتور از سازندگان معتبر داخلی تامین می شود .

ابراهیمی رئیس هیات مدیره یکی از کارخانه های بهره بردار از این خطوط تولید داخلی گفت: نسبت به نمونه کره ای با صرفه جویی پنجاه درصدی کارخانه به تولید انبوه رسیده و محصول تولیدی از استانداردهای لازم برخوردار است.

صلاحی مدیر یکی دیگر از کارخانه های تولید الیاف با خط تولید ایرانی هم گفت: رفع موانع تامین نقدینگی برای تهیه قطعات ، تعمیر و نگهداری آسان از ویژگی های تولید این محصول در داخل کشور است .

قیمت خط تولید الیاف وارداتی حدود پنج میلیون دلار است که طراحی و ساخت هر خط تولید در داخل دو میلیون و پانصد هزار دلار صرفه جویی ارزی در پی دارد .

انتهای پیام / ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد رضا ابراهیمی
۲۰:۴۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
این شرکت هم الیاف ترمه است که به تازگی صادر کننده نمونه استان شده