از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم بیش از 77 طرح نیمه تمام ورزشی در استان بوده، که در حال حاضر نزدیک به 17 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: خوشبختانه استان یزد در کنار تمام دستاوردهای علمی و دینی، جزو استان‌های برتر کشور در بحث مشارکت خیرین حوزه‌های مختلف است.

مسعود شریعتی خیرین را الگوهای موفق اجتماعی و اقتصادی دانست و افزود: جذب یش از پیش مشارکت‌های مردمی یکی از اولویت‌های جدی دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های ورزشی با مشارکت خیرین گفت: مشارکت خیرین در بحث ورزش نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان ایفا می‌کند.

شریعتی سرمایه‌گذاری برای توسعه ورزش را کاهش هزینه‌های متعدد برای درمان مردم عنوان کرد و تصریح کرد: هرچه زیرساخت‌های ورزشی بیشتر و بهتری برای استان دیده شود،‌ آمار ابتلا به بیماری‌های مختلف کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 20 طرح خیری در حوزه ورزش آغاز شده است،‌ خاطرنشان کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه ورزش باید از حریم و جایگاه خیرین ورزشی ساز در برابر حاشیه‌های منفی موجود در ورزش حراست کنند.

شریعتی گفت: از ابتدای شروع به کار دولت یازدهم بیش از 77 طرح نیمه تمام ورزشی در استان یزد بوده، که در حال حاضر نزدیک به 17 طرح به بهره‌برداری رسیده و برای تکمیل مابقی بیش از 8 سال زمان نیاز است.

وی در مورد طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان، افزود: واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی و خیرین از جمله راهکارهای موثر در راستای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان یزد است.

شریعتی اظهار کرد: با توجه به ضرورت تغییر کاربردی برخی از طرح‌های نیمه تمام ورزشی که از دوره قبل به جا مانده است، عدم نیازسنجی مناسب و عدم توجه به طرح آمایش سرزمینی از جمله مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان در مورد رسیدگی به طرح‌های نیمه تمام است. 

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.