رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر امروز توانستیم در برابر انحراف ضدانقلاب و معاندان ایستادگی کنیم به پشتوانه انقلاب اسلامی و بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان بسیج که امروز 22 آذر در سالن شهید فهمیده مجموعه 5 آذر بسیج برگزار شد اظهار داشت: اهم انتظارات از بسیج این است که تعاملات میان اقشار بسیج بیشتر شود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شبکه سازی اقشار، آسیب شناسی دائم و مستمر صالحین در جهت کیفی کردن و تعمیق آن، تعامل با همه دستگاه‌هایی که در جهت اهداف انقلاب، ارزش‌های انقلاب و رهبری حرکت می‌کنند نیز از دیگر انتظارات مورد توجه بسیج است.
 
وی تصریح کرد: اگر امروز توانستیم در برابر انحراف ضدانقلاب و معاندان ایستادگی کنیم به پشتوانه انقلاب اسلامی و بسیجیان است.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: از بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر می‌کنم و از فرصت استفاده می‌کنم و از سرلشکر جعفری سپاسگزارم که به بنده اعتماد نمودند، هر چند من در خط سوسنگرد در دوران دفاع مقدس در خدمت ایشان بودم و این هم جزو افتخارات بنده در هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی تصریح کرد: در خصوص برادر عزیزم سردار نقدی باید شهادت بدهم که ویژگی‌هایی همچون صبر، اخلاق نیکو، تلاش بی وقفه، وقت گذاری در بسیج و ... جزو شاخصه‌های مدیریتی و شخصیتی وی است و نه فقط من، بلکه تمام بسیجیان شهادت می‌دهند به ولایت پذیری ایشان و به راستی سردار نقدی ذوب در ولایت بودند و هستند و شهادت می‌دهم به انقلابی بودن و مدیر بودن و اهل تدبیر و مشورت بودن وی.
 
سردار غیب پرور عنوان کرد: بنده حقیر سال‌ها نوکری بسیج در استان فارس را داشته‌ام. بنده ارتباط انسی و دلی با شهید همدانی داشتم و چندین سال در شهرک فجر و یک بلوک زندگی می‌کردیم.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: اکنون با اراده حضرت آقا، نوکری بسیجیان در سطح وسیعتر به بنده محول شده و از خدا مسئلت می‌کنم و امیدوارم در عرصه خدمت گذاری به بسیج خدمات ارزنده‌ای را انجام دهم. امیدوارم دچار روزمرگی زندگی نشوم و به خیل شهدا بپیوندم.
 
وی گفت: در حکم فرمانده معظم کل قوا موضوعاتی مطرح شده که تکلیف شرعی بر بنده است تا دنبال کنم و همچنین باتوجه به بیانات رهبری، آنچه باید انجام دهم این است که این سنگر را با قدرت و بدون مماشات حفظ کنم و به وظیفه خودم عمل کنم.
 
سردار غیب پرور ادامه داد: مقام معظم رهبری در حکمشان بر علم و فرهنگ و دفاع و خدمت رسانی و ایجاد و ساماندهی مجموعه‌های اندیشه ورزی تاکید کرده‌اند. ایشان همچنین در مورد جلوگیری از نفوذ دشمن و هم افزایی اقشار بسیج تاکید کردند. این حجت شرعی بر من است و باید تعاملات بین اقشار بسیج را قوی‌تر کنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اقشار بسیج باید از حال همدیگر مطلع باشند، اگر چه استقلال نسبی دارند ولی باید ارتباط و تعامل منطقی بین آنها بیشتر شود.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بسیج حتما نیاز به آسیب شناسی قوی و مستمر داریم، بحث صالحین یکی از اقدامات موثر است که باید در جهت تعمیق و کیفی کردن آن تلاش کنیم و بنده این را وظیفه خود می‌دانم و به  فضل الهی در این راه تلاش نماییم. بسیج اهل تعامل با همه دستگاه‌هایی است که در جهت اهداف و ارزش‌های انقلاب و رهبری قدم بر می‌دارند. هنر بسیج استخراج و ساماندهی پتانسیل مردم برای دفاع از انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی می‌باشد و این شدنی است.
 
سردار غیب پرور گفت: در کلام پایانی باید بگویم، هر جا بودم افتخار نوکری بسیجیان را داشته‌ام و در این روزهای اخیر بیشترین پیام‌ها را از خانواده‌های شهدا دریافت کرده‌ام، اگر سردار نقدی و من امروز در  برابر جریان معاند حرفی می‌زنیم، حتما به پشتوانه انقلاب اسلامی و قاطبه بسیجیان است و من به همه بسیجیان عرض ادب می‌کنم و از آنها می‌خواهم که ما را در این راه کمک کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار