امام جمعه ایلام گفت: دانشجویان باید خود را در برابر القائات سوء و شبهات فضاهای مجازی و زیر سوال بردن معارف دین با ظرافت و نیرنگ به وسیله دشمن، مجهز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی گفت : دانشجویان باید بدانند که حضرت ولی عصر (عج) در اوضاع آشفته و نابسامان کنونی دنیا چگونه می تواند حکومت واحد جهانی تشکیل دهد.

وی تاکید کرد : دانشجویانی که در مجامع علمی بین المللی شرکت می کنند باید اطلاعات خود را در مورد مبانی انقلاب اسلامی و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) بالا ببرند تا آمادگی و توان لازم برای پاسخ دادن به سوال ها و شبهات فکری دشمنان را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی است و به همین دلیل امروز تمامی جبهه کفر در جهان بر علیه این انقلاب متحد شده است، اعلام کرد : این انقلاب دارای پیامی است که اگر سانسور خبری در جهان برداشته و رسانه ها آزاد گذاشته شوند تا این پیام به گوش جهانیان برسد دیگر از استکیار و نظام سلطه خبری نخواهد بود.

حجت الاسلام لطفی اظهار داشت : با وجود اینکه جو تبلیغاتی دشمن بسیار قوی است اما پیام انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده و ردپای انقلاب اسلامی در تمام جهان دیده می شود و این همه توطئه، فشار، تهدید و تحریم بر علیه نظام اسلامی تنها به همین دلایل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.