مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استاندار اعلام کرد : دسترسی آسان به بازار عراق بهترین فرصت برای جذب و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان است.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حیدر نعمتی گفت : با توجه به توسعه مراودات تجاری و بازرگانی با کشور عراق در چند سال اخیر و صادرات محموله بیش از هزار دستگاه کامیون کالا به این کشور در روز از مرز بین المللی مهران و برخورداری از امنیت مطلوب و کوتاهی مسافت تا مرکز عراق امکان دسترسی مردم عراق به کالاهای ایرانی بیشتر است.

وی افزود : سرمایه گذاران می توانند از این قابلیت ها به همراه نیروی کار ارزشمند و ارزان و همچنین وجود منطقه ویژه اقتصادی مهران برای ایجاد و توسعه سرمایه گذاری های خود استفاده کنند.

نعمتی یاد آور شد : قابلیت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، صنعت، کشاورزی، گردشکری در استان ایلام احصا شده و می توان از فرصت های پیش رو در راستای جذب سرمایه گذاران بهره برد.

وی معرفی بیشتر ظرفیت ها و قابلیت های استان به سرمایه گذاران و همچنین ایجاد مشوق های ویژه مختص استان های مرزی را بهترین گزینه برای جذب سرمایه گذاران جدید دانست.












انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، مهم ، ظرفیت ، جذب ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.