وحدت حاکم در کشور باید تقویت شود.

وحدت و اتحاد مهم‌ترین کلید واژه حفظ نظام است

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: وحدت و اتحاد مهمترین کلیدواژه حفظ نظام است و باید این وحدت حاکم در کشور تقویت شود، چرا که وحدت یک استراتژی مهم در جمهوری اسلامی ایران است. 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ابراهیم حمیدی در همایش منادیان وحدت که با حضور سعید جلیلی در سالن اجتماعات شهید عالی برگزار شد، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران یک ودیعه بوده و بزرگ‌ترین معروف جهان اسلام امروز در شرایط کنونی حفظ نظام جمهوری اسلامی است. 

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: وحدت و اتحاد مهم‌ترین کلیدواژه حفظ نظام است و باید این وحدت حاکم در کشور تقویت شود، چراکه وحدت یک استراتژی مهم در جمهوری اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه وحدت یک مسئله شعارگونه نیست، بیان کرد: وحدت باید در قلب‌ها و اندیشه‌ها باشد نه تنها در نزدیک شدن و به معنای واقعی کلمه در ابتدا باید وحدت را هر کس در جایگاه خودش نشان دهد. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه وحدت، بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود توهین به مقدسات دیگر مذاهب را منع کرده و حتی این امر را حرام شرعی اعلام کرده‌اند و در این بین همه علما و افرادی که مردم از آنها حرف‌شنوی دارند مسؤولیت دارند تا مردم را نسبت به وقایع روشن کنند و سیاست‌های نظام و توطئه‌های دشمن را به مردم نشان دهند.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: وحدت ، کلید ، واژه ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار