در حال حاضر 135 خانوار ایتام و سادات نیازمند استان تحت پوشش این موسسه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول شعبه ایتام و سادات موسسه «آبشار عاطفه‌ها» در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر 135 خانوار ایتام و سادات نیازمند استان تحت پوشش این موسسه هستند.

زینب قربانی گفت: این موسسه در تمام استان‌های کشور دارای شعبه است و در کرمانشاه نیز دو شعبه از این موسسه- شعبه عام و شعبه ایتام و سادات- فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شعبه ایتام و سادات همانگونه که از نامش مشخص است ویژه کمک به خانواده ایتام و سادات نیازمند است و در حال حاضر 135 خانوار ایتام و سادات تحت پوشش این شعبه قرار دارند.

قربانی با بیان اینکه نیت خیرین در کمک به خانواده‌های نیازمند بسیار حائزاهمیت است، گفت: در شعبه ما تلاش می‌شود مطابق با نیت خیر کارها انجام گیرد و جهت اطمینان از رسیدن کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند می‌توان با انجام هماهنگی قبلی، ملاقاتی بین خانوار تحت پوشش و فرد خیر ترتیب داد.

این مسئول با بیان اینکه عمده خدمات ارائه شده به خانوارهای تحت پوشش از سوی موسسه، خدمات درمانی است، گفت: این موسسه با برخی پزشکان دارای قرارداد است و بیماران نیازمند به این پزشکان معرفی می‌شوند.

قربانی افزود: متاسفانه در زمینه تامین دارو تاکنون هیچ داروخانه‌ای در استان حاضر به همکاری نشده و در همین راستا برخی خیرین خود نسخه‌ها را از خانواده‌های نیازمند گرفته و خریداری می‌کنند.

وی افزود: در موسسه همانند کمیته امداد امام خمینی(ره) این امکان فراهم شده که هر یک از خیرین به طور مستقیم یتیمی را تحت سرپرستی گرفته و ماهانه مبلغی را به حساب مستقیم او واریز کنند.

قربانی افزود: در همین راستا سعی کرده‌ایم شرایط کار در منزل را برای آنها فراهم کنیم، به صورتی که به آنها آموزش‌های مختلف در زمینه تهیه و تولید صنایع دستی و یا مواد خوراکی خانگی و یا خیاطی و سایر موارد مشابه داده می‌شود تا این اقلام را در منزل تهیه کنند و موسسه مسئولیت فروش آنها را برعهده دارد.

قربانی با اشاره به ترویج "نذر کار" در بسیاری استان‌ها، گفت: از همه مردم می‌خواهیم مبالغی که برای تهیه نذورات خود در نظر گرفته‌اند را بصورت سرمایه در اختیار جوانانی که نیازمند سرمایه برای اشتغال هستند، قرار دهند.

وی تصریح کرد: در شعبه ما نیز این فرصت فراهم شده که نذورات مردم را صرف ایجاد بستر و یا مکانی برای اشتغال خانوارهای تحت پوشش کنیم.

قربانی در پایان از همه افراد خواست تا جهت کمک به خانواده های ایتام و سادات نیازمند استان، کمک های نقدی خود را به شماره حساب 28444377205001 نزد بانک انصار و یا شماره کارت 8073-5761-8110-6273 واریز کنند.

وی افزود: جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ارسال کمک ها افراد می توانند با شماره تلفن 5-37295913-083 تماس گرفته و یا به آدرس خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (رشیدی)،جنب بانک تجارت، کوی شهید ابوالقاسم بهرامی، پلاک 6 مراجعه کنند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.