عبداللهی:پیست چوبی مازندران 20 میلیارد هزینه دارد

رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران گفت: بهره برداری پیست چوبی مازندران 20 میلیارد هزینه دارد اما اگر به نتیجه برسد رشد 30 درصدی را در دوچرخه سواری خواهیم داشت.

مجید عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پیست چوبی مازندران تنها پیست چوبی کشور محسوب می شود که 16 سال از شروع کلنگ زنی آن می گذرد اما هنوز احداث نشده است و احتیاج به بودجه دارد امیدوارم که وزارت خانه هم پیگیر باشد اما هنوز در مرحله ابتدایی مانده است و به خاطر کسر بودجه همین طوری باقی مانده است در صورتی که اگر زودتر احداث آن به ثمر برسد زودتر می توان به نتیجه رسید. 
 
رئیس هیئت دوچرخه سواری مازندران در خصوص میزان هزینه این پروژه عنوان کرد: طی آخرین برآوردی که صورت گرفته اتمام این پروژه 20 میلیارد هزینه در بر دارد و تنها پیست چوبی ایران محسوب می شود که اگر به نتیجه برسد کمک بزرگی به ورزش دوچرخه سواری کشور کرده است. زیرا موجب می شود اسپانسرهای خوب برای حمایت از این رشته به دوچرخه سواری رو بیاورند و حتی میزبانی مسابقات پیست آسیایی را بر عهده بگیریم.
 
وی خاطر نشان کرد:رشته دوچرخه سواری بازدید کننده اندکی نسبت به بقیه رشته های ورزشی دارد و به خاطر نداشتن اسپانسر پخش تلویزیونی هم نمی توانیم داشته باشیم زیرا هزینه زیادی در بر دارد.
 
عبداللهی در خصوص اینکه اگر رئیس فدراسیون شود می تواند این پروژه را به نتیجه برساند ،ابراز کرد: ما در شعار خیلی چیزها است که دلمان می خواهد انجام شود اما اگر رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بشوم هر کاری از دستم بربیاید انجام خواهم داد.البته باید بگویم ساخت این پیست جز پروژه های وزارت ورزش است و فدراسیون هم کاری از دستش بر نمی آید اما می توان این پروژه را جلو انداخت.
 
وی خاطر نشان کرد: البته مسئولانی که در وزارت ورزش حضور دارند می توانند کمک کنند و اگر این پیست به اتمام برسد رشد 30 درصدی را در دوچرخه سواری شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار